måndag 16 januari 2012

Små lätta moln ser jag på din himmel, din himmel som är blå!

Kristoffer TVINGAR mig att skriva detta inlägg..
Haha :)
Annars får jag inte sova bredvid honom inatt och det vill jag ju såklart!

Idag har vi tagit det väldigt lugnt här hemma.
Tvättat hela dagen.
Sen var vi iväg och hämtade ansökningspappret till skolan.
Handlade lite skit.
Toapapper och sånt där annat skoj.
Lite ljus blev det också :)

Sist men inte minst åkte vi iväg på mötet med dietisten.
Gick ju väldigt bra.
Lite vägning och mätning sen fick vi köpa maten.
Eller ja, mat och mat vet jag inte.
Pulvret för en vecka..
Börjar imorgonbitti.
Kommer bli en helvetes vecka men sen så.
Nu kör vi :) !!

Sa förut till Kristoffer att mina bröst kommer att försvinna nu.
Kommer ha små ärtor när det är klart.
Fick kommentaren nyss "de börjar redan försvinna"
Tack för den liksom?
hahaha :)

Det var väl allt jag hade och säga.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar