torsdag 5 januari 2012

5e Januari 2012

haha in your face Rebecca att du fick sova länge idag...
Kristoffer och hans bror gick upp tidigt för att åka till ishallen och spela hockey.
Tidigt var att de skulle åka vid 7.
Jag vaknade först av hans klocka.
Eftersom jag har telefonerna på min sida av sängen så slänger jag över den till honom när den ringer.
Brukar oftast kunna somna om snabbt efter att han gått upp.
Men inte idag..
Vaknade straxt innan de åkte och sen dess har jag varit uppe.

Tog dock och la mig i soffan med ett täcke och tittade på pelle svanslös några timmar.
Okej då, en powernap på ungefär en kvart också!

Ska göra mig ordning lite snart.
Klockan 1 ska jag möta Elli vid gymmet så ska vi träna i någon timma eller två.
Trodde jag skulle få chansen att umgås lite med mitt hjärta nu mitt på dagen men han kom hem nyss.
Packade om väskan för att åka och spela lite mer hockey.
Jahaja..
Jag får väl bädda, diska och sånt tråkigt som jag tydligen är duktig på ;)

Ikväll ska vi förmodligen på matchen.
Eller ja, kanske..
Beror på om killen min får tag på några biljetter genom jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar