torsdag 26 januari 2012

Lön, Lön, Lön, LÖN!!

Hallå hallå!

Vaknade vid 9 av alarmet.
Kan ju inte sova bort hela dagen.
Gick upp och kollade lite på teven.
Käkade min super goda frukost (chokladshake)
Alltså den är verkligen supergod :)!

Sen tänkte jag logga in på banken.
Föra över lite pengar o så med tanke på att jag fick lön idag.
Fult ord föresten, Lön..
Säg det några gånger så får ni se. Uschan :)
Jaja, skulle logga in på banken och hittade min lilla dosa i soffan.
Men kortet var borta..
Halelulija så bra.
Lyckat Rebecca!!

Var bara att börja leta.
Först lite bland papper, på bordet, under bordet, på mattan, i väskan, i plånboken, vända upp och ner på alla kuddar i soffan och titta, bakom soffan, under soffan..
Men inget jävla kort fanns där..

Men hittade till slut.
När jag släpade bort vardagsrumsbordet, tog bort mattan.
Det finns en liten kant på mattan som ligger under soffan och där låg det jäkla kortet.
Så nu finns det här hos mig ;)

Har precis fört över lite pengar och så..
Nu lyssnar jag på musik och väntar ut tiden.
Ska träna om 45 minuter..

Sen går jag även till squash och tar o solar lite..
Har solat tre gånger nu sedan mina eksem ploppade upp igen.
Nu börjar de försvinna.
Jag tar kort på dem hela tiden och man ser skillnad.
Haha jag tar kort för att visa läkarna på hudkliniken när jag får min kallelse dit..
Kunde ju tydligen ta lång tid och får jag den i vår/sommar är det ju knappt någon ide med tanke på att jag inte brukar ha eksem då utan nu.
Då är det bra med kort man kan visa :)

Ikväll ska jag och K åka hem till pappa med familj en liten sväng.
Trevligt!
Mysa lite med mina väldigt saknade hundar.

Detta vart ett sånt där onödigt inlägg igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar