torsdag 12 januari 2012

Morgonträning

Jag var så otroligt trött när klockan ringde.
Kändes som att det var mitt i natten!
Så jag stängde av den och ställde den runt 9 istället.
Men Kristoffer utförde sin uppgift han blivit tillsagd om.
Att helt fullkomligt dra mig upp ur sängen.
Han lyckades och klockan 7.05 stämplade jag in på gymmet.
Jisses så trött jag var då.

Hann köra ett tag på crosstrainern sen kom Alexandra ner och tränade lite med.
Alltid roligt med sällskap.
Men nu pratade vi om allt möjligt där nere sen ska vi ses i eftermiddag.
Haha jaja det ska allt bli trevligt :)

Efter att ha gymmat drygt en timma stack jag iväg till squashcenter och solade 20 min.
Passade även på att ta powernapen där.
Innan det var dags att gå ut i regnet igen.
Hem och lägga sig i soffan.
5 minuter gick det sen somnade jag där med.

Nu är klockan 10.17 och jag ska hoppa in i duschen för att sedan göra mig ordning.
Äta lite lunch och gå ner till stan.
Måste verkligen förbi banken och sen till en skola med.

Sen i eftermiddag ska jag möta upp Alexandra i stan så ska vi väl ta en fika eller något sånt.
Måste också hem och hämta en tröja som jag ska byta.
Sen ska jag ta det lugnt hela kvällen för jag har redan gjort min träning idag, wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar