fredag 20 januari 2012

Gå och lägga sig tidigt?

Egentligen borde man gå och lägga sig nu men jag är ju pigg!
Inte lätt.
Har inte gått upp så tidigt på över en vecka. Vilket resulterar i att jag inte kan somna så tidigt på kvällen heller.
I snitt somnar jag ju runt 00.30 om nätterna.
Det kommer ju aldrig gå om min klocka ringer 5.30 första gången imorgon.

Fy bubblan så trött jag kommer att vara.
Vill inte ens tänka på det.
Men det ska bli lite skönt att jobba med.
Komma tillbaka till mina gamlingar och se vad som har hänt sen sist.

Ska gå och lägga fram jobbarkläderna nu alla fall så har jag det gjort.
Och packa väskan.
För efter jobbet imorgon sticker jag direkt till gymmet.
Flitigt Rebecca! :)

Har ju ändå inget att göra.
Kristoffer jobbar 9-21 och jag slutar 13..

Har för övrigt haft min tråkigaste fredagskväll på länge.
Alltså riktig depression på den.
Uschan!
Längtar efter mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar