söndag 15 januari 2012

Broken

Jag har ångest!
Ångest över att jag inte kan träna idag.
Fick boka av passet.
Vill inte köra ett pass när jag har såhär ont i foten.
Så tänker alla "men herregud det är en vattenblåsa och ett skoskav"
Fuck you säger jag tillbaka då.
Ja det är en vattenblåsa och ett skoskav men det är på gränsen till infekterat och hela hälen är helt röd och svullen och det är helt hårt där.
Det är verkligen inte skönt :(

Tog på mig mina skönaste skor här hemma som inte trycker på det och gick haltandes ner till stan för att byta tröjan. Som självklart var slut så fick byta till en annan!

Så nu är jag lite depp för att jag inte kan träna.
Skulle försöka få på mig de skorna förut. Hehehe gick inte så jättebra.
Men lite vila nu och imorgon är jag säkert fit for fight igen!

Så nu ska jag ta ett varv med dammsugaren här hemma.
Vardagsrumsmattan fäller ju fasen mer än vad jag gör på huvudet.
Sen mysa mig ner i soffan med winnerbäck i högtalarna, min Elsa bok, en kopp kaffe och den underbara filten.
Mysig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar