söndag 1 januari 2012

1 januari 2012

Godmorgon!
Nytt år och allting.
Igår hann jag inte skriva någonting.
Gick på ett tidschema hela dagen så det var lite stressigt!

Vi sov länge.
Åkte ner till ishalllen och åkte skridskor.
Hem till mig och packa i mina grejer.
Förbi Ica och handla.
Hem och äta lite.
Sen göra sig ordning.
Vi skulle vara i grebo klockan 5 och klockan 17.00 rullade bilen in på uppfarten. Så jäkla bra vi är :)

Sista kvällen på året spenderade vi ute i grebo. Syster min hade lite middag och lite så :)
Runt 00.45 rullade bilen hem mot stan igen.
Och nu vaknade jag.
Kristoffer får sova ett tag till. Tror killen låg och tittade på JVM matchen som började 4.00 i natt..

Så nu ligger man här.
Ett helt år framför sig igen.
Häftigt!
Undra vad detta år har att bjuda på.
Hoppas såklart på att bli så mycket bättre än det förra!
Men det tror jag nog.
Det är krilleman och jag mot världen!
Mycket händer runt omkring mig i år!
Jag har planer på att söka in till skola till augusti!
Jag fyller 20 och är där med helt vuxen. Får ju fasen köpa mitt eget vin själv!
Ska även ta tag i körkortet nu. Måste ha det snart!

Ja det är mycket som händer detta år :)
Kul ska vi ha.
Så välkommen med 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar