måndag 9 januari 2012

Body combat

Sitter och väntar ut tiden.
Ska möta Elli utanför gymmet om 50 minuter och jag är färdig.
Eller färdig och färdig. Ska bara byta om!
Sen blir det vårat första body combat pass.
Får väl se hur det går va ;)

Träningen och allt som hör till börjar redan ge resultat.
Mina jeans jag hade idag åkte bara ner.
Vilket är jättebra men också väldigt oskönt.
Imorgon har vi tvättstugan.
Ska ta och tumla de lite extra så de krymper lite!
Kan ju inte gå runt naken heller :)

Har även utfört operation sanera köket nu.
Så nu är det så fint så fint.
Jag har vädrat, rengjort ugnen med medel, diskat, dammsugit och tänt doft ljus!

Nu sitter jag här på en stol i vardagsrummet med datorn i knät och fötterna på tvbänken.
Skönt ställning.
nja det vet jag inte men sladden till högtalarna räcker inte så långt ;)
Ska nog ta och sätta på lite peppmusik istället för mixmegapol så man blir lite taggat till passet!
Nu kör vi va!
Så berättar jag sen hur det var.
Om jag fortfarande kan gå när det är slut ska jag inte ge upp där.
Då går jag ner på gymmet och kör lite kondition där med.
Men jag anar att man kommer vara ganska slut sen.
Håller ju på en timma!

Tjenixen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar