tisdag 3 januari 2012

Nu åker julen ut!

Hej på er.
Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig :)

Var som jag skrev på IKEA igår och köpte gardinstänger.
Varför blir det ALLTID massor annat när man är där också?
Riktigt farligt att gå där inne :)

Sen tog vi oss en promenad bort till södra ekkällan också.
Visade Kristoffer vart min syster bor och sen var vi tvugna att spana in vart ljuset på himlen som går som en stråle fram o tillbaka kom ifrån.
Så nu vet vi det :)
Kvällen som blev över spenderade vi i soffan. Sommaren med Göran.
Underbar film det där..

Idag är det städ och tvättdag för min del.
Är inne på 5e maskinen nu och ännu inte klar.
2 x 2 uppsättningar av sängkläder, en överfull tvättkorg.
Ja, jag har att göra idag om man säger så!

Ska gå ner till squaschcenter och sola sen.
Efter det blir det powerwalken hem till mamma.
Ska käka lite mat och hämta mitt gymkort!

Nu ska jag gå ner till tvättstugan.
Sen ska mina fötter få lite spa.
Stackarna gillar inte vinter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar