söndag 8 januari 2012

Boka in tid

Jag har gått och blivit en upptagen kvinna ;)

Nu för tiden får man boka in för att träffa mig. Har bokat in mig på en del lunchdejter nu i veckan.
Nej Kristoffer du kan vara lugn, det är tjejkompisar ;)
Sen har jag även bokat in pass på gymmet, sola måste jag hinna med att göra också.
Sen ska vi åka och handla på måndag.
Måste till banken i veckan och till "min kanske framtida skola och hämta papper".
Sen ska jag även hinna med att jobba på det.
Och tvättstugan på måndag.
Och sen måste vi städa med.

Haha ja ni ser.
Upptagen kvinna.
Men jag gillart.
Bättre det än att bara ligga på soffan hela tiden.

Helt meningslöst inlägg att skriva men jag vill bli trött.
Ni förstår när man har jobbat kväll är man uppe i varv när man kommer hem sen tar det ett tag innan man blir trött ;)

Kanske borde räkna får?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar