måndag 9 januari 2012

fryser om fötterna

Haha vad fan hände?
Jo det ska jag berätta..
Krilleman slutar sitt vikariat ikväll så han ville bjuda på mat.
Så vi skulle göra varm smörgåstårta.

Sätter på ugnen samtidigt som vi steka allt.
Sen ser K att det ryker ur ugnen.
Öppna fönstren på vid gavel, stänga av ugnen.
Forstätter att ryka. Jag öppnar lukan helt och det väller ut rök.
Längst ner ser jag ett grytunderlägg. Helt svart och bränt.
Vad fan gjorde det där liksom :) ?

När kristoffer ska hjälpa mig att ta bort det råkar han riva ner popkornmaskinen som stod på diskbänken så den gick i några bitar.
hahah alltså jag dog lite!
Allt samtidigt :(

Och där stod vi med en kall äcklig smörgåstårta.
Tur att min mamma finns då.
Åkte hem dit och lagade färdigt den.
Så nu är Kristoffer på jobbet med varm smörgåstårta.
Och jag sitter i lägenheten som luktar bajs, med öppna fönster så lukten ska försvinna.
Fryser om fötterna och ska ta tag i att rengöra ugnen nu.

Det går bra nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar