torsdag 5 januari 2012

Ishockey

Räknade med en timma på gymmet idag men det blev visst två istället.
Körde massor kondition och armar idag. Även lite ben och mage.
Och det känner jag av nu kan jag lova.
Har sjuk träningsvärk i benen!!

Kristoffer fick tag på biljetter till matchen så det blev hockey ikväll för hela Slanten!
LHC vann med 3-1 så det var ju bra.
Att de alltid ska ha förmågan att vinna varenda match jag går på.
Får nog ta och gå lite oftare ;)

Har kollat på en film nu som gick på teven.
Riktigt bra faktiskt.
Kristoffer sover i soffan. Killen har ställt klocka på 1.45.
Den där JVM finalmatchen är tydligen viktig ;)

Nu är ju frågan.
Ska jag bära hit mitt täcke o kudde.
Lägga mig och titta på teven.
Eller vara tråkig mot honom och gå o lägga mig själv i sängen.
Hm. Beslutsångest :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar