tisdag 17 januari 2012

24 Timmar utan mat

Nästan ett dygn utan mat nu.
Det går bra.
Hungerkänslan har konstigt nog inte nått mig så långt än.
Dock är det väldigt jobbigt att få i sig all vätska man ska.
MINST 3 liter om dagen.
Jag som inte alls brukar dricka mycket på en dag.
Kanske ½ liter eller så.
Men jag kämpar på med drickan :)
Idag tog jag på mig träningskläderna och var tillbaka på gymmet igen.
Blåsan på foten är kvar men va fan.
Jag fick kämpa på med den och det gick ju bra.
Har överansträngt min högerarm med.
Gud så roligt! Och jag som ska på body combat imorgon.
Som sagt, bit ihop Rebecca!
Svängde även förbi squash och solade 20 min.
Bra för eksemen, ni vet..
Ja vad har mer hänt idag?
Har diskat ett HAV av disk.
Eller berg. Jag vet inte vad man ska kalla det.
Kändes som att hela köket var fullt med disk..
Försökt att få rent ugnshelv..et med!
Sist men inte minst tog vi promenaden hem för att hämta lite papper.
Sen ner till ishallen.
Hämta bilen och Krillemans bror.
Sen hem till hans föräldrar..
Sitta och titta på när de åt mat.
DÅ var man hungrig!
Höll på att kissa på mig och svimma när jag kom hem.
Men som sagt, jag överlever.
Vi svälter :) !!
Bara för det ska ni få se hur kylskåpet ser ut just nu.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar