onsdag 6 juni 2012

Väntar på bättre tider!!!

Hej hej!

Sitter här själv.
Har ingenting att göra.
K är inte hemma. Ovanligt va? :)

Ringde mamma förut och undrade om jag kunde komma till dom.
Tänkte att de skulle fixa massor till uteplatsen, eller göra någonting.
Så jag slapp sitta här som ett mobboffer helt själv.
Men de skulle ut och gå i vidingsjö spåret.

Ingen ballkong har vi som jag kan sitta på heller.
Det är sol och lite moln på himlen men inte direkt så varmt att jag lägger mig och solar på gräsmattan här utanför.

Får se vad vi ska göra sen när K kommer hem.
Han pratade om minigolf eller tennis om det inte blir dåligt väder..

Ahe, den här dagen var ju också skit tråkig.
Precis som ALLA andra!

Ibland hatar man sitt liv lite. Eller lite mer, eller mycket!
Det gör jag idag!
Finns ju ingenting att göra.
Fy fan så tråkigt..


Det var bättre förr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar