fredag 15 juni 2012

Fotboll i stan!

Var på massage förut.
Dööö skönt!
Eller nej, gjorde fruktansvärt ont när han tryckte massor på mina små knutar men sen var det ju skönt ;)

Har precis vart nere på your choise sallads bar och ätit kvällsmaten.
Haha brist på fantasi :)

Ska gå ner till biskoparken snart och titta på fotbollen.
Sverige - England.
Alla vet att England vinner men jag tror på 2-1 till Sverige bara för att gå mot strömmen.
Tar med oss våra solstolar, öl, ölkorv och lite nötter.
Nej det är inte bra med öl men jag tänkte ta en.
Det får duga :)
Får väl ha med mig lite vatten också!

Imorgon åker vi ut till K´s sommarstuga och sover över där.
Hoppas på ganska fint väder så jag kan fiska och bada :)
Står att det ska regna men det kan ju ändras ;)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar