torsdag 14 juni 2012

Torsdag

Godmorgon!

Igår blev det dålig uppdatering.
Sen har jag ju glömt att berätta hur det gick i mjärdevi.
Så vi tar allt från början :)

Kom dit.
Fick lyssna på information, hade en intervju och sen skrev jag provet. 2 stycken på 1 timma :)
Kändes sådär efteråt men vi får se..
Kommer jag in så kommer jag in och gör jag det inte så är det så.
Det är trots allt jag och 69 andra som ska tas ut till 30 stycken.
Från 300 sökande till 70 stycken är bra det med :)

Igår hade jag fullt upp hela dagen.
Mamma kom hit vid lunch och var här hela eftermiddagen.
Följde med henne hem sen åkte vi och tvätta bilen. Och satte oss fast ;)

Åkte hem och lagade mat o fortsatte skruva ihop skänken till köket.
Och till slut blev den färdig :)





Fick blommorna som står på skänken och jordgubbar av Kristoffer när han kom hem från jobbet.
Tack snälla du <3

Idag ska jag tvätta, städa, hem till mamma och hämta cykeln, cykla till johannelund, eventuellt till grebo!

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Så fin den blev, du är jätteduktig som kan fixa ihop den helt själv. Jag orkar inte ens läsa bruksanvisningen :) Puss

    SvaraRadera