tisdag 5 juni 2012

Irriterad

Sitter och väntar på K som kommer hem från jobbet snart.
Ska som jag skrivit 300 miljoner tusen gånger två gånger åka till blomstertorget.
Måste köpa basilika, haha!
Och eventuellt något mer.
Har hört att de ska ha det mesta där :)

Sen åker vi hem och äter mat.
Kanske åker till mamma och Lars en sväng ikväll annars ska jag vara hemma och städa som någon annan jäkla hemmafru medans K är och spelar hockey och sen ska gå ut.
Så ja, jag är gräsänka hela kvällen..
Och imorgon på dagen en stund antar jag?
Och på torsdag, och på fredag, och på lördag.....

Plus att det regnar ute.
Jävla piss skit helvete!
Ska det inte vara JUNI och SOMMAR med BLÅ himmel och SOL en sån här årstid eller?
Och framför allt vara VARMT?!?!
Sånt här blir man ju inte på bra humör av..
Så det var ju en väldans tur att vi tog studenten förra året och inte i år, hehe!
Fint väder heeeela studentveckan.

Fan måste ner till stan och sola sen med.
Blä!

Åh nu skiter jag i detta!
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar