lördag 9 juni 2012

Blue are the feelings that live inside me

jaha, nahe, här blev ju inga barn gjorda!
Ska laga lite mat och sen städa lite här hemma.
Har inget bättre för mig såhär en lördagskväll på jobbhelgen.

K har åkt i väg till Norrköping för att jobba som DJ hela kvällen.
Bra med extra pengar men lite mindre tråkigt för mig som sitter själv.
Har ingen lust att hitta på någonting heller. Ska ju upp tidigt imorgon igen.

Ska se om det går någon bra film på televisionen eller så får jag väl ladda ner någon för såhär tråkigt kan jag ju inte ha hela kvällen.
Livar upp stämningen med mixmegapols förfest, haha!

Nu ska jag laga mat.
Grillad kyckling, grönsaker i ugnen, sallad och sås.
Funkar som lördagsmat för mig och matlåda imorgon ;)

Inga roliga bilder har jag att bjuda på heller.
Så jag lånar denna från google:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar