torsdag 28 juni 2012

33

Fick ett mail idag.
Det stod såhär:
"Antagningsprocessen är nu avslutad.
Du har tyvärr ej blivit antagen till utbildningen.
Du står dock som reserv, och är i turordningen reserv nr 33.
Tidigast vecka 31 kan det bli aktuellt för oss att eventuellt kontakta reserver."


Reservplats nr. 33!
Snälla skjut mig!!!!
Jag ville ju det här så mycket.
Kommer ju aldrig komma in nu.
Allt är bajs.
Får väl försöka vara glad att jag tog mig från 350 sökande till 75 stycken som skulle bli 30 till slut.
Det är ju bättre än att åka ur på direkten.

Jaja..
Har jobbat idag igen.
7.00-16.00
Nu värker fötterna sönder på mig. Men det är smällar man får ta :)
Pengarna rullar ju in alla fall och det är huvudsaken.

Och att det har kommit in en lägenhet på stångåstadens hemsida som kan vara aktuell för oss.
Står i kö så får vi väl se hur det blir med det.

Varför jag aldrig uppdaterar längre?
För att jag jobbar hela tiden.
Känns som att man spenderar mer tid där än hemma.

Vad jag ska göra imorgon?
Jobba 7.30-16.00.
Sen ska jag hem och tvätta.
Ja ni läste rätt.
Tvätta på en fredagskväll!!
Hehe, kul liv :)

Men sen ska jag njuta av min lediga helg ;)

Föresten.
Behöver ni jobb typ NU.
Hemtjänst.
Bra om man är utbildad undersköterska eller något sånt.
Kan jobba kvällar och helger.
Då kan ni ju skriva till mig så ska jag föra det vidare.
Behövs folk på jobbet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar