torsdag 7 juni 2012

Fy skäms Rebecca!

Jag skäms.
Skäms för att jag inte har rört mig utanför lägenheten idag.
Men jag har bara inte orkat.
Är helt slut i kroppen.
Huvudet är med men kroppen är död!
Och det händer inte ofta som jag inte rör mig utanför lägenheten så är jag nog förlåten.
Har vart ute lite halvt idag alla fall.
Putsat alla fönster i köket (4 stycken) och det är jobbigt att hänga ut med överkroppen för att nå fönstrerna utifrån då de bara går att öppna utåt.
Och sen får jag väl fylla soppåsen och gå ut med den med sen..

Ska diska det som står på diskbänken nu sen laga mat.
Kycklingwook och zuchini blir det idag.
Har ingen bättre fantasi men det var längesen.

Ikväll blir det Alcatraz kväll.
De visade de två sista avsnitten igår som vi missade såklart.
Så vi får ta igen det idag och titta på dem..
Absolut bästa serien.
Så är den redan slut.
Hoppas på fortsättning någon gång :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar