tisdag 19 juni 2012

Sjuk

Japp det är jag det.
Jag som INTE skulle bli sjuk nu när mitt schema började...
Segt men vad ska man göra liksom. Bara till att lyssna på kroppen och vila någon dag eller två.

Har jobbat hela dagen idag alla fall 7.30-16.00!
Gick väl..sådär.
Jag var väl inte jättepigg på eftermiddagen och har tappat rösten lite till och från så gamlingarna trodde väl det var något stort fel på mig :)

Kom hem och sörtade ner i soffan och dog.
Har känt mig sämre ikväll och jag blev ju supertrött av att bara laga mat!

Sen tappar jag rösten och när jag väl får fram lite ord så låter jag som en kråka.
Det känns som att någon sticker knivar i min hals vilket bidrar med att jag knappt kan dricka eller äta.

Så därför bestämde jag mig för att sjukanmäla mig tills imorgon.
Då har jag två dagar på mig att vila upp mig inför midsommar och hela helgen som kommer bestå av jobb.

Tråkigt att ligga hemma och vara sjuk men vad ska man göra liksom.. Bara gilla läget :(

Så nu ligger jag här i sängen. Kan inte sova för det är varmt eller kallt. Blä!

Ska försöka sova lite nu.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar