måndag 4 juni 2012

Måndag

Jag har blivit uttagen till en urvalsprocess till den utbildningen jag sökt till.
Så nästa tisdag 12/6 ska jag till skolan och skriva två prov.
Ett i svenska och ett i Engelska sen får vi se vad som händer.
Lite nervös är jag allt för det var trots allt över ett år sedan jag skrev mitt senaste prov.
Hjälp!!
Det går nog bra :)
Vet inte om alla blir uttagna till detta men jag är superglad att jag blev det alla fall :)
Ska verkligen göra mitt bästa på proven för jag vill verkligen det här..

Sov länge idag igen.
Var helt död imorse när K gick upp.
Sen vaknade jag 9.20 utav klockan.
Inte riktigt klokt..
Måste verkligen försöka gå upp tidigare.

Sen har det inte hänt så mycket.
Har fixat ordning mig för en sväng ner till stan men precis innan jag tänkte byta om och gå så SPÖREGNADE det.
Så jag väntar lite :)

Just det.
Idag är det en vecka sedan vi började med LCHF.
Vilket betyder väga och mätar dag.
Jag hade gått ner 1,5 kg. Så nöjd med det. :)

Och om ni vill ha reda på vad jag har ätit idag så kommer det nu:
Omelett till frukost med skinka, ost och champinjoner.
Till lunch blev det rester från igår (kycklingratäng och sallad).
Ska nog skriva lite matlista nu sen gå ner på stan och kolla på present till mamma.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar