måndag 11 juni 2012

Måndag

Dålig uppdatering av mig igår.
Men jag jobbade 7.30-16.00 och sen åkte jag raka vägen hem till mamma och firade henne på hennes födelsedag.
Tog en långdusch när jag kom hem hit igen.
Lagade mat och myste med mitt hjärta!

Nu är det ny vecka.
Min sista "lediga" vecka innan mitt sommarvikarieschema börjar gälla :)

Ska fixa mig ytterst lite snart sen ta cykeln hem till mamma.
Där ska jag rensa ut alla mina kläder ur garderoben som jag har kvar.
Får väl se hur mycket jag kommer slänga utav allt det ;)

Ikväll antar jag att det kommer visas fotboll på teven här hemma?
Får väl nöja mig med det och snällt titta.

Mer än så händer det inte idag.
Jo kanske går ner till squash och solar lite med.
Imorgon ska jag till mjärdevi och skriva prov.
Läskigt ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar