lördag 9 juni 2012

Dags att börja tänka på refrängen..

Jag går och lägger mig.
Är inte så jättetrött för jag råkade ju somna i badet förut.
Inte så smart gjort men det var så skönt.

Nu har jag fixat matlådan tills imorgon och frukost tills imorgon.
Så kristoffer när du kommer hem om du är jättejättehungrig då eller till lunch imorgon så får du ta matlådan på översta hyllan. De andra ska jag ha med till jobbet :)

Imorgon jobbar jag 7.30-16.00!
Lång dag med andra ord men det ska väl gå bra det med.
Så jäkla segt att gå till fyra på helgen bara.
Eftersom alla utom fyra sycken slutar vid 1 eller 2.
Sen står man där ensam kvar i några timmar till.
Det är segt ;)

Så nu ska jag packa ner lite finare kläder i väskan, hårspray och lite smink.
Mamma fyller år imorgon så vi ska dit på kalas efter jobbet och jag cyklar direkt när jag slutat hem till dom.
Kommer väl lukta gammal tant men det får de ta.
Hinner inte hem och duscha emellan :)

Nahe, stänger av datorn nu och går o lägger mig.
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar