torsdag 23 augusti 2012

Torsdag

Hallå där!
Slänger in ett litet inlägg när jag ändå sitter här med datorn iknät och har tid!
Idag är mitt hjärta ledig så vi lyxade till det och åkte till IKEA o åt frukost.
Så gott!
bröd, marmelad, ost, kaffe, juice, gurka, köttbullar och pannkakor..
Sen tog vi en sväng förbi bilbyter och jysk innan det blev storhandling på Maxi.

Ska äta lite lunch nu sen gå ner till gymmet och köra stenhårt i en timma eller så.
Ikväll har vi bokat bio.
Ska se snabba cash. Eller joel det får man välja själv vad man väljer att kolla på :)

Mina inlägg blir bara tråkigare och tråkigare men vad ska jag skriva om liksom?
Att jag har ont i magen? Att vi får lön imorgon?
Ae fy..
Detta var ju inget kul!

Plus att ni får ju GÄRNA slänga in en liten kommentar eller två.
Det är ju bara mamma som gör det nu ;)
Men jag vet ju att ni är fler som läser..
Både i USA, Ryssland, Tyskland och allt vad det var.

Tack för mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar