lördag 25 augusti 2012

Brunhårig och nya löparskor

Sitter här färdigsminkad och klar.
Ska bara byta kläder men det gör jag sen.
Krille jobbar fortfarande men när han kommer hem tar vi oss en promenad bort till kungsparken och lyssnar på Takida.
Får se om vi stannar tills Rebecca & Fiona börjar spela med :)

Jag är nu brunhårig igen.
Har funderat några veckor på om jag skulle färga över det röda håret då jag börjat tröttna på det.
Och nu hade utväxten blivit gräsligt lång så det var dax att ta klivet in i den bruna världen igen efter ett år som rödhårig.
När jag ändå var nere på stan idag för att köpa skor så gick jag in på kicks och köpte några kartonger hårfärg.
Hehe fick köpa tre stycken för att det skulle räcka öv
er allt hår.
Det är väl nackdelen med långt, tjockt hår ;)

Får mig en liten chock varje gång jag kollar i spegeln men det vänjer man sig ju vid.
Blev faktiskt riktigt bra.
Askbrun 4.15 hette färgen och det är garniers märke.

Var också som jag skrev innan nere på stan för att köpa skor.
Nya löparskor inhandlades och de här ska vara riktigt bra.
Det förstår jag eftersom de kostade 1500 kr..
Tänkte köpa mig några runt 700 kronor men sen fick jag hjälp av en personal och hon provade sig fram hela tiden.
Fick springa på bandet för att kolla vilken sko som passade bäst och till slut hittade vi en.
Dock var det jäkligt snygga så priset gjorde inget.



Här har ni ett kort på dem.
Här ska det springas!!

Nahe om man ska ta och fixa ordning lite här hemma.
Och sen byta om.

Puss & Kram

Och så började det regna ute.
SÅKLART!
Det kan ju aldrig få vara blå himmel och sol en kväll?
Vi får helt enkelt plocka med oss våra paraplyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar