fredag 24 augusti 2012

I'm falling to pieces!

Tjenixen!

Sitter och lyssnar på musik på högsta nivå.
Nej okej inte högsta men högt.
Det är ju trots allt Fredag och solen börjar visa sig, Linköpings stadsfest och alla är glada.
Kristoffer jobbar denna helg så jag är gräs änka mer eller mindre hela tiden.
Men vi hade hela dagen igår tillsammans så jag är glad ändå :)

Tror jag ska möta upp Angelica och några andra trevliga själar sen.
Sitta och dricka lite, käka lite vindruvor och sånt på filt vid stadsfesten.
Lite lagom sådär!

Imorgon ska jag ner till intersport och köpa nya löparskor som jag har sett där sen vidare till gymmet och springa ihjäl mig med dom.
Jag gillart!
Måste få upp konditionen nu.
Det kommer gå sakta, vara kämpigt och förjävligt men när den väl är bra igen kommer det vara SKÖNT att springa och kilona ska bara rasa av!
Men som sagt. Ett par nya skor behövs och det ska jag unna mig och köpa ett par :)

Någon utav dessa blir det tror jag.
WMNS FREE RUN+ 3 löparsko

AIR MAX MOTO+9

Nu ska jag fortsätta lyssna på guettas she wolf.
Gick och blev beroende av den.
Så bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar