fredag 10 augusti 2012

Senil?gammal?dement?

Börjar nästan undra..
Jag har tappat bort min väska och i väskan ligger min plånbok.
Hade den senast i Onsdags och sen dess har jag sett den på handtaget till garderoben men nu är den borta..

Den måste vara någonstans i lägenheten men jag hittar den inte.
Börjar jag bli gammal?
Dement?
Jag har nog lagt väskan någonstans för att sedan glömma bort var.
Men alltså vi har en lägenhet på 56 kvm..
Någonstans borde den ju vara!

Jag behöver mitt solkort som ligger där i..
För mitt bankkort är i kristoffers plånbok som är på hans jobb.
Lyckat Rebecca!
Håller alla mina tummar och även de andra fingrarna på att han ska hem efter jobbet innan han ska iväg.
Annars blir det lite svårt att åka hem från grebo sen..

Det går bra nu!
Ska fortsätta leta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar