söndag 5 augusti 2012

Inga kommentarer inga inlägg. Välj själva eller skit i det!

Ni är ju så totalt värdelösa.
Hela bunten!
Kommenterar ju aldrig.
Verkligen aldrig.

Då blir man ju extra sugen på att skriva här.
Se så..
Kommentera någonting, skriv någonting, uttryck era bra/dåliga/ledsna/glada känslor, ställ en fråga, ge en komplimang eller skriv ett jäkla hatbrev om ni känner för det.
Så får vi väl se om det rullar in fler inlägg här eller om jag stänger ner det för gott.


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara vara.
Ska inte tänka, planera och fixa någonting utan bara vara.
Jag ska bara  vara mig själv helt enkelt.
Så skönt..
Nu överlåter jag allt till andra för nu är det min tur att bara finnas till :)
Jag trivs!




1 kommentar:

  1. Men min fina prinsessa nu ska du inte vara så sur. Självklart ska jag börja kommentera dina inlägg eftersom jag är här ofta och läsa din blogg...Puss

    SvaraRadera