måndag 27 augusti 2012

När livet kan få en helt annan vändning!

Jag saknar skolan.
Trodde aldrig för 2-3 år sedan att jag någonsin skulle säga det.
Men nu är det andra tider och jag saknar skolan.
Saknar att gå och lägga mig på kvällen för att vakna av att klockan ringer och man ska upp till skolan.

Allt var så ordnat.
Man visste vad som skulle hända osv.

Nu kan saker och ting ändras på en minut.
Jag arbetar som tim vikarie inom hemtjänsten.
Något som jag faktiskt har tröttnat väldigt mycket på...

Ska ta och söka lite mer jobb idag.
Ihop om att få något.
Vad vet jag inte.
Bara någonting...

Och det läskiga är att jag vet inte vad jag vill arbeta med.
Det skrämmer mig men ordnar sig med tiden!

Nog om det..
Vaknade 7.30 idag.
Kollade lite på teven och åt havregrynsgröt till frukost.
Ska fixa till mig lite snart och vid 11.30 följer jag med Elli som ville till IKEA.
Sen tar vi även en sväng förbi maxi.

Ikväll blir det träning och ensam mamma söker!
Har föresten grym träningsvärk i hela magen efter gympasset igår men det är bra.
Älskar träningsvärk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar