tisdag 14 augusti 2012

14 Augusti 2012

Tjohooo!

Här sitter jag med håret invirat i handduken som en turban och en rosa ansiktsmask.
Känner mig sådär lagom vacker ;)
Det börjar stelna nu också så jag liknar väl mer än mumie än en människa..

Det blev allt en liten myskväll igår trots allt.
Vi grillade och åt uppe på våran uteplats.
Jag fick fin fina rosor av Kristoffer så jag kompenserade (säger man så föresten?)  detta med en god efterrätt i smyg :)
Sen tända ljus och teven hela kvällen men äsch..
Det är ju nästa månad som räknas :)

Ska tvätta bort den här grymt osköna masken snart och föna håret torrt.
Äta lite lunch och sen då?
Kanske gå till apoteket och köpa ny handkräm.
Gå förbi village och köpa den där grejen till badrummet jag har hittat.

Sen får vi se vad som händer mer resten av dagen/kvällen.
Kanske Grebo.
Kanske åka och köpa present till pappa.
Kanske ja...
Vi får se ;)

Puss
Min fina rosor jag fick <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar