måndag 13 augusti 2012

Måndag

Där kom förkylningen som en smäll i ansiktet.
Blä!
Jag snyter mig, snyter mig och snyter mig lite till.
Annars är det väl helt okej.
Tar lite panodil för att känna mig lite piggare.

Därför går det inte i många knop här idag.
Ska äta lunch snart sen ta tag i tvätten.
Orkar inte men måste..

Åkte till IKEA igår och köpte nytt soffbord.
Det får fungera sålänge tills vi verkligen hittar ett som blir perfekt!
Det är ju "högblankt" och passar tvbänken så det blev ju bra ;)

Idag firar vi 11 månader här hemma..
11 månader som både har haft sina uppgångar och nedgångar.
Men 11 månader av kärlek!
Iofs firar och firar.
Vet inte vad som är mest romansiskt att tvätta hela dagen och kvällen eller att äta mat här hemma och kolla på teven precis som vanligt plus en förkyld Rebecca. Hehe!

Jaha det var väl allt jag hade på hjärtat!
Lägger in en bild på hur det såg ut innan vid soffan och nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar