torsdag 30 augusti 2012

30 Augusti 2012

Hejsan!

Sitter här med håret invirat i en handduk.
Har precis tagit en låååång dusch.
Så otroligt skönt!

Idag körde jag ett morgonpass på gymmet igen med Annette.
Och idag var det riktigt riktigt jobbigt.
Har ont i varenda liten kroppsdel och ryggen värker hur mycket som helst.
Ryggen får jag alltid lika ont i när jag börjar att träna.
Det ger sig efter ett tag men just nu gör det fruktansvärt ont.
Om jag lägger mig och solar 20 min i solarium nu så kommer jag knappt upp där i från.
Det liksom låser sig och gör skit ont.

Ska fixa till håret nu och äta min lunch.
Sen ska jag ta hand om den otroligt stora tvätthögen.
Leta fram min telefonräkning och betala den.

Så får vi se sen vad som händer.
Puss!



Igår hade vi Onsdagsmys och tände massor ljus på kvällen.
Älskar mitt hus med ljus i!!
Det lyser jättefint när det är mörkt ute.
Köpte det i Ullared för 59 :- !
Finns ett lika dant utan glasrutor innanför på Åhléns för 199 :-
Hehe ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar