tisdag 14 augusti 2012

Jag har en förebild!
När jag "blir stor" vill jag bli precis som hon.
De dagarna jag mår dåligt och är ledsen tänker jag på henne.
Det får mig på bättre humör.

De dagar jag mår bra, är glad och trivs med livet tänker jag också på henne.
Hon finns ALLTID vid min sida.
Och kommer alltid finnas vid min sida.
Lika så som jag finns hos henne och kommer alltid att göra det.

Det gör så ont i hela mitt hjärta och kropp när hon mår dåligt och har ont.
Önskar ibland att jag kunde ta allt från henne istället för hon förtjänar det verkligen inte.
Men det kan jag inte.
Istället kan jag bara finnas vid sidan av.
Tillsammans kommer vi klara av den svåra tiden.
För den svåra och tråkiga tiden kommer vi tillsammans göra ljus och glad.

Alla borde verkligen ha en lika bra och underbar mamma som jag har.
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och lite till!


1 kommentar:

  1. Tack... så fina ord att det gör ont i hjärtat. Klart vi fixar det som kommer att ske på bästa sätt. Älskar dig mitt <3

    SvaraRadera