onsdag 1 augusti 2012

1 augusti

Jaja jag vet att jag uppdaterar dåligt.
Men har inte riktigt lust med det nu bara :)

I fredags var det jobb hela dagen sen åkte vi och storhandlade.
I lördags åkte vi ut till sättuna och kollade på lilla nykomlingen Melker.
Sen var det födelsedagsfest för Elli på kvällen.

I söndags tog vi det lugnt här på dagen sen åkte vi ut till grebo.
Angelica och jag kollade på film medans Victor och krille fiskade.

I måndags tog jag det lugnt på dagen och jobbade på kvällen.
Igår jobbade jag på dagen och på kvällen åkte vi till grebo igen.
Samma sak då.
Film och fiska :)

Idag är jag ledig.
Ska spendera den i tvättstugan och sen hem till mamma en sväng.
Ikväll ska vi på LHCs första träning på is.

Ja har väl inte mycket mer att säga ;)




Storhandling i fredags!




Världens sötaste Melker!




Film mys i grebo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar