lördag 1 oktober 2011

Crazy stupid love

Never mind, i'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
"i'll remember" you said
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead..

..Sjunger Adele.
Jäklar vad bra låten är!!
Texten, melodin, rösten. Jag älskar hela henne tror jag :)!

Var som sagt på bio igårkväll
Crazy stupid love såg vi. Mycket bra och rolig film..
Kunde självklart inte somna igårkväll. Nja det här med att sova själv efter många nätter tillsammans med mitt hjärta är inte riktigt min grej märkte jag.
Men till slut så somnade jag och var tröttare än tröttast när klockan ringde 6.00!
Då är det skönt att ha ett jobb som man inte måste göra sig ordning till. Just därför kan man gå upp en kvart innan man ska cykla ;)

Slutade 13.00 idag. Mycket skönt!!!
Nu har jag varit och handlat mat med mamma så jag klarar mig i veckan.
Hon och Lars åker nämligen till Rhodos i natt så jag ska vara lägenhetsägare i veckan.
Tar det med stort ansvar. Har skrivit veckomatsedel och hela faderullan.
Duktiga jag :)

Nu ska jag gå till ica och köpa toalettpapper som vi glömde. Sen läsa min nya bok!
Pussar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar