fredag 7 oktober 2011

7e Oktober 2011

Hej!

Igår hade jag en jättebra dag nere i Tranås hos min kusin med familj.
Vi fikade, åt god mat, tittade på hur många lingon finns det i världen, Hjälpte Nisse 7 år att skriva kärleksbrev till sin tjej "älskling jag älskar dig" gullekille alltså!, busade och gick ut och gick ett varv med hunden.

Sen åkte jag nästan raka vägen ut till Grebo.
För idag är jag hundvakt åt mina favorithundar.
Eller ja, Malte var väl inte direkt en favorit imorse när han 6.30 trodde han var ensammast i världen och började skälla som en idiot.
Livrädd att bli själv en sekund (pappa var ute och gick med andra hunden).
Fjant <3

Så idag busar vi med leksaker, sover lite, äter lite mat, går ut och kissar, spelar fotboll på gräsmattan.
Just nu ligger lillmonstret här bredvid mig i sängen och fiser.
Luktar ju fan i mig värre än surströmming. Uschalingen :)
Men jag ska med ta mig en liten powernap nu tror jag!

Pussar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar