måndag 17 oktober 2011

17e Oktober 2011

Skrev ett långt inlägg på min iphone förut men sen försvann det!
Hatar sånt!

Skrev inget igår.
Dels för jag inte hade tid, för att jag inte orkade och för att jag vaknade på fel sida så jag var surast i stan hela dagen.
Störde ihjäl mig på ALLTING igår.
Sen hade jag så sjukt ont i magen att jag inte kunde sitta, eller stå. Det är inte kul alltså..
Jag och K åkte ner till Åtvidaberg ändå och tittade på när min bror spelade innebandymatch.

Inte kunde jag somna igår heller så jag har sovit 7 timmar inatt.
Och jag behöver minst 8-9 timmar för att fungera som en vanlig människa..
Denna vecka blir inte kul heller.
Jobbar 6 av 7 dagar.
Jag har gått och insett hur bra skolan var.
Hur skönt det var i skolan, vilka underbara tider man hade, hur lätt det egentligen var. Jag vill spola tillbaka tiden och lägga ner mer energi på det.
Det var egentligen väääldigt enkelt men det tänker man inte på när man sitter där med en ny uppgift..

Sen vill jag flytta med.
Ja, jag vet att jag tjatar om det men va f..
Jag vill rensa ut mitt rum, packa ner allting i flyttkartonger, flytta, packa upp saker i MITT egna hem, köpa nya saker, inreda, och sist men inte minst bara njuta av livet utan att störa ihjäl sig på alla som är runt omkring mig hela tiden..

Jag vill även ha en hund som jag kan mysa, gosa och gå ut på promenader med hela tiden.
Sen vill jag vinna MASSOR pengar.
Jag vill vara rik.
Jag vill alltid ha helg.
Jag vill
Jag vill och jag vill.
Listan kan nog egentligen göras lång ;)

Jobbar 16.00-21.30 idag.
Idag har jag en sån här "jobbigt att jobba dag".
Det vet jag beror på att jag inte sovit tillräckligt länge.

Jag saknar även Kristoffer.
Vi har träffat varandra fredag, lördag och söndag nu.
Tre dagar tillsammans och jag saknar honom massor.

Är dock lite nere idag med. Inte sur men lite nere bara.
Skulle behöva en kram.
Märker att min jobba hormon och humörsvängningsvecka kommer snart.
Orkar inte!!

Har inga kort heller men jag orkar inte ta.
På vad liksom?
Äsch det får vara kortlöst ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar