måndag 3 oktober 2011

3e oktober 2011

Skrev ett bajslångt inlägg igår men det försvann!
Inte kul...
Så nu missade ni allting jag skrev men det var säkert inget viktigt ändå ;)

Idag är det måndag igen vilket betyder att jag är ledig!
Det var ganska skönt att ligga kvar i sängen imorse när K var tvungen att stiga upp ;)

Jag låg kvar och sov till klockan 9!
Nu sitter jag ute i hackefors på en bänk. Min syster läser till frisör och idag behövde hon ha någon som ställde upp som hår modell för de ska färga håret. Rebecca var först till kvarn så jag ska snart gå in och få mitt hår färgat gratis. Jag gillart!! :)

Det tar dock några timmar men det gör inget. När jag kommer hem ska jag laga fläskpannkaka sen blir det ensam mamma söker mys i soffan resten av kvällen!
Pussar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar