lördag 22 oktober 2011

22e Oktober 2011

Nu är jag åter tillbaka till jobbet igen.
Klockan ringde 6.00 och som jag anade så var jag riktig seg då men det var bara att pallra sig upp.

Har även fått schemat för nästa vecka. Jobbar den helgen med, kuuuuuuuul då!
Dock är jag ledig på min birthday vilket känns ganska bra :)

Nu ska jag göra mig ordning sen ta bussen till Grebo och spendera några timmar med pappa, hundarna och min farbror som är på besök. Trevligt trevligt..

Dock blir det inte så länge för imorgon ska jag jobba igen.
Nästa vecka blir verkligen rörig :)
Måndag 15.45-21.00
Tisdag 7.30-16.00
Onsdag 15.45-21.00
Torsdag Ledig
Fredag Ledig
Lördag 15.45-21.00
Söndag 6.45-16.00

Längtar efter min Novemberlön ska ni veta.
Massor pengar till Stockholmsresan.

Var även och tittade in Krillemans nya lägenhet igår ändå.
Så fin den var!
Kommer verkligen bli jättebra.
Längtar lite, eller mycket, eller väldigt mycket tills han flyttar in dit.
Har även tagit på mig ansvaret att lära killen tvätta. Haha vilken tur att han har en sån duktig flickvän :)

Pussar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar