måndag 3 oktober 2011

2a oktober 2011

Hej på er!

Från och med nu är jag lägenhetsägare en vecka!
Jobbade 7.30-16.00 idag..
Vääääldigt seg dag må jag säga.
Men jag fick höra detta på jobbet idag vilket man fick lite energi ifrån:
"det finns de som kommer och hjälper mig som man inte tycker är så bra. Sen finns det de som kommer som är mycket bättre. Du tillhör de bästa"
Tack lilla du! Det värmde och gjorde min dag lite bättre :)

Kom hem och tog en lång och skön dusch, gick och handlade lite saker vi glömde igår sen lagade jag min egna kycklinggryta med ris, den uppskattades av K så det var ju bra ;)

Han ligger här bredvid mig i soffan och sover just nu. Ska putta lite på honom så vi går ner och lägger oss. Börjar bli riktigt trött!
Måste bara se klart på partaj.
Pussar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar