lördag 29 oktober 2011

29e Oktober 2011

Igår förstår ni mina vänner hittade jag monster spindeln i mitt rum!

Mamma ville låna min spikmatta som jag lagt mellan min garderob och väggen.

Tog fram den och skulle gå med den till henne. Sen kröp den där på.

Och jag lovar den var STOR!

Slängde iväg hela skiten och började gråta :)

Så mamma fick döda den med papper. Hennes kommentar till det hela "det knastrade om den till och med"

Fy fan så jävla äckligt!!!

Ska aldrig mer sova i mitt rum :(
















Såhär stor och äcklig var den!

Så igår kväll åkte jag hem till Krilleman.

Och hör och häpna, jag cyklade hem dit. Ja han har flyttat nu så nu bor han mitt inne i stan.


Vi skruvade ihop hans nya stora underbara säng, käkade lite pizza, såg på idol, umgicks med hans kompis, packade upp kläderna i garderoben och lite sånt :)

Somnade runt 1 tiden och vaknade 9.00 imorse när hans klocka ringde..

Var tvungen att cykla hem klockan 10 för då skulle han till IKEA och någon exta nyckel fanns inte för den har målaren :)


Ska jobba den här helgen med....

Börjar 15.45 och skulle sluta 21.00 ikväll men de ringde förut och undrade om jag kunde jobba till 21.30. Sa ja då men ångrar det nu.

Fan jag börjar 6.45 imorgon. Jag orkar inte!!

Är just nu väldigt negativ mot jobb. Inte för att jag inte trivs för det gör jag verkligen.

Men det tar på krafterna att jobba två helger i rad när alla andra är lediga.

OCH att jobba kväll sen börja tidigt som ini h.lvete dagen efter.

Jag är trött med. Ska nog sova lite!

Vill bara ha en bil.....

Vet ju att jag kommer frysa ihjäl när jag ska hem ikväll.

Mörkt, kallt, kommer säkert regna med, och lördag.

Plus att det är Halloweenfest på platå som jag vill på men nä, jag jobbar ju även denna helg.


Ae, dax att försöka hitta ljuset i tunneln :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar