måndag 10 oktober 2011

Good news!

Hej!

Nu ni ska ni får höra saker:
För ett tag sedan skrev jag att jag fick ett positivt samtal och att ni fick vänta innan ni fick reda på någonting.
Det var min chef som ringde till mig då och erbjöd mig ett vikariat.
Som jag glatt tackade ja till så idag började jag min "första dag".
Haha nej det var inte nervöst med tanke på att det är samma jobb som jag redan jobbar på ;)
Men nu har jag vilket fall ett schema ett tag framöver. Eller jag har inte fått det än men det finns där inne i datorn.

Det andra roliga nyheten jag har att berätta är att Krilleman har gått och blivit lägenhesägare.
Grattis till dig!
En tvåa på barnhemsgatan.
Och för er tröga med ej så bra lokalsinne ligger den mellan drottningatan/djurgårdsgatan.
Alltså väldigt centralt.
Vadåå jag kommer väl aldrig vara där ;)

ja som jag skrev har jag alltså jobbat idag 7.30-14.00!
Skulle egentligen vara ledig imorgon men jag tog ett kortispass som var mellan 12-16!
Nu ska jag ta mig ett bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar