måndag 31 oktober 2011

Bildlöst

Känner att jag måste ta tag i det där med lite kort.
Får kanske börja ta lite mer kort helt enkelt?
Har ju en bra kamera så varför inte?
Jo för man glömmer bort det hela tiden :)

Just nu har jag ingenting att ta kort på ändå.
Jobbar hela tiden ungefär.
Men imorgon är jag ledig. Gud så skönt det ska bli!!!
Få sova ut när alla andra ska upp och jobba, HA, kan ni ha!
Min klocka har ringt skrämmande tidigt två dagar i rad nu.

Nu är jag hemma igen alla fall.
Har inte varit det på några dagar.
Eller jo, en liten sväng igår men den räknas inte.
Har varit hemma hos Krilleman i några dagar.
Jag vill med bo själv!!!

Så nu har jag flytt från spindeln några dagar.
Och vad är det första jag möts av i mitt rum när jag kommer hem då om inte en spindel!
Tänkte fly här i från igen men det gjorde jag inte.
Är nog bra att vara hemma någon dag eller två.
Jag måste få lite egentid och han med tror jag.
Vi kan ju för bövelen inte vara med varandra JÄMT :)
Även om jag trivs otroligt bra hos honom, och jag vet inte hur jag ska kunna somna själv ikväll.

Nu ska jag skruva upp volymen på musiken innan klockan blir för mycket och plocka ordning lite här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar