onsdag 19 oktober 2011

19e Oktober 2011

Sjukis..
Japp det är jag det.
Det var inte kul att gå upp imorse.
Cykla till jobbet i vinterjacka och första kommentaren av en annan personal var: oj du mår inte så bra va?

Eh nej!
Men jag bet ihop hela dagen.
Tagit massor tabletter, får snyta mig ungefär varannan minut men annars är allt bra.

Tänkte ta ett varmt bad här hemma nu men då ska det vara upptaget.
Sånt kan jag bli så arg på!
Jag måste flytta. Bo själv lite så jag inte kan störa ihjäl mig på andra personer.
Haha jag kan skratta åt mig själv för jag är så sjukt folkilsken ibland alltså!
Så här sitter jag, väntar på att det ska bli ledigt in till badrummet för jag vill bara NU.
Fryser ju för i h.lvete ihjäl här.

Sen ska jag kurera mig med lite vindruvor och min nya tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar