fredag 28 oktober 2011

28e Oktober 2011

Hade en jättebra dag igår.
Dock lite ensamt och stressigt på dagen när jag var själv hemma.

Jag var tvungen att baka en sockerkaka, ananaspaj och tre varma smörgåstårtor.
Men det gick bra och jag vart klar i tid.
Fick av mamma en kaffebryggare, sockerkaksform i silikon, termos, Leilas kokbok, burkar, burk som man kan ha kaffe i, kalender.
Av krilleman fick jag ett par skridskor som han ska lära mig att åka :)
Och av resten av släkten fick jag tekokare, en form, pengar och blommor.

Sen har jag inte fått mina presenter/present hemma hos pappa än :)

Idag gick jag upp tidigt.
Klockan 10 kom Elli och hennes mamma och hämtade mig sen styrde vi bilen mot NKPG!
Och nu är jag hemkommen med en ny tröja, skor, hårnålar, hårprodukter :)

Ska väl bort till Krillemans nya lägenhet sen som han flyttar in i idag.
Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar