söndag 18 november 2012

Söndag 18 November 2012

Hejsan hoppsan!
Slänger väl in ett litet inlägg innan solsidan börjar.

Igår tog vi lååång sovmorgon innan vi gick upp och åt frukost/lunch :)
Spelade lite tvspel med Krille innan vi gjorde oss ordning och gick till Cloetta center för att kolla på hockeymatchen.
Som de vann, wohooo!
Tänk att LHC väljer att spela så himla bra varje gång jag är där och tittar.
Kan väl bara bocka och buga för det, tack :)
Efter hockeymatchen gick vi Vinterljus för att sedan gå hem till mamma och lars o äta kvällmat där och titta på så mycket bättre.
Tills vi tillslut bestämde oss att gå hem och passerade trädgårdsföreningen på vägen så jag var bara tvungen att ta lite kvällskort ;)

Vi pratade igår om hotellfrukost att det skulle vara så gott.
Så det ville min kära man ha till frukost.
Hotellfrukost...
Super snäll flickvän som jag är så gjorde jag min man nöjd.
Så i Rebeccas hotellfrukost får man:
Kaffe
Oboy
Juice
Kokt ägg med kaviar, majonäs, räkor
Nybakta scones med marmelad och ost

Jag gjorde mitt bästa och han blev ju nöjd ;)
Efter allt frukostätande gjorde vi ordning oss och styrde bilen mot Åtvidaberg.
Ner dit för att kolla på innebandymatch som min lillebror spelade.
Stannade även förbi Grebo på hemvägen och myste lite med hundarna.

Har inte hänt så mycket mer än så.
Kristoffer står och diskar nu och jag ska tända lite ljus här hemma innan solsidan och våran myskväll börjar.

Solsidan, helenius hörna och johan falk på det!
Puss & Kram

Hockeymatch, LHC - Växjö Lakers

Vinterljus - 12
Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Vinterljus - 12

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n
Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n

Kvällsfotografering i Trädgår'n
 Min kärlek <3

Innebandymatch i Åtvidaberg.
Lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar