lördag 3 november 2012

Lördagsmorgon!

Hejsan hoppsan lillebror..

Gjorde mina naglar fina igår igen.
Denna gång blev de verkligen superbra :)
Sen for vi iväg på överaskningsfest / 25årsfest på kvällen.
Himla trevligt :)
Började redan klockan 5 och kom i säng vid 1 tiden i natt. Så det blev en lång kväll ändå ;)

Men morgonpigg som jag är.
Hehe eller inte..
Men råkade vara idag så har jag redan hunnit med att gå upp och duscha + tvätta håret.
Ta på mig kläder, föna håret och mannen i mitt liv har inte ens stigit upp med ena foten över sängkanten.
Ska vilket fall äta frukosst nu om jag så ska släpa honom upp ;)

Eller nej..
Nu kommer han :)
Så nu blir det frukost.

Sen ska vi ut till mormor & gammelmormor o tända ljus samt till Krilles farmor och tända ljus.
Upp till stora kyrkågården. Stavas det så?
Kyrkågården?
Kyrkogården?
Jaja skit samma ni förstår.
..Och fika o titta på alla ljusen.

Ikväll blir det myskväll för hela slanten.
Mysigt <3

2 kommentarer: