torsdag 8 november 2012

Ledig dag!

Hej :) !!

Kunde somna till slut i natt.
Dock sover jag så sjukt dåligt om nätterna nu.
Vaknar, kliar, vaknar, kollar på klockan, vaknar för Krille snarkar, Vaknar och kliar lite till, Vaknar och har ont i ryggen, Vaknar när Krilles klocka ringer, Vaknar när han låser dörren, Vaknar till slut av min egna klocka.

Och det är SJUKT irriterande.
Jag har ALLTID sovit jättebra och jättehårt.
Knappt vaknat utav någonting.
Nu sover jag som en påse skit hela natten.
Vill nästan inte gå och lägga mig för jag vet att jag ändå kommer sova jättedåligt...

Men nu är det ju inte natt utan dag igen.
Skönt det ;)

Jag är ledig idag!
Än så länge har jag inte gjort någonting.
Kollat på nyhetsmorgon och efter tio precis som vanligt när jag är ledig.
Borde städa och dammsuga som fortfarande inte har blivit gjort.
Eller vikt tvätten.. Vi hade tvättstugan i måndags,  ooopppsss!!!
Förstår inte vad vi har gjort istället.
Nae borde verkigen ta tag i detta idag.
Ska ner till stan och hämta Melkers doppresent också men det gör jag lite senare för just nu SPÖREGNAR det ute.

Håller alla mina tummar och tår på att det ska försvinna och bli fint väder tills imorgon.
För det första ska jag gå upp 5.30 och för det andra så är det sjukt mycket lättare om det inte regnar då ;)

Men det är då och nu är nu.
Nu ska jag fixa!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar