fredag 16 november 2012

Fredag!

Hej hej :)

Mamma kom hit på förmiddagen idag så vi åt frukost tillsammans.
Gjorde mig ordning sen tog vi bilen ut till Tornby.
Jag och krille var där igår och köpte julgran och allt som hör till.
Idag ville mamma köpa en lika dan så jag följde med ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Jag har fixat så att våran nya skrivare har kommit på plats.
Det blev så bra så :)

Lägger upp några kort på hur det ser ut just nu här hemma.
Innan jag ska kolla på filmen dumma mej.
ÄLSKAR barnfilmer!

Ikväll ska vi äta god mat hemma sedan gå på bio och se TED!
Vad jag längtar!
Kram <3

 
Skrivbordshörnan

Skrivbordshörnan

Skrivbordshörnan

Nya skrivaren

Soffhörnan

Soffhörnan

Soffhörnan

Och lilla hästen :)

1 kommentar:

  1. Ni har det så fint och mysigt. Hoppas våra fina granar blir kaon och barrar gör de icke!!! Ha en jättetrevlig kväll och hel helgen. Kraaaam

    SvaraRadera